Hèt adres voor al uw huid-, nagel-, en haarproblemen.

Klachtenprocedure ZBC de Terp

De medewerkers van het ZBC de Terp vinden het erg belangrijk dat patiënten tevreden zijn en blijven over de behandeling binnen ons zelfstandig behandelcentrum. Wij stellen het op prijs wanneer u als patiënt uw ervaring over de zorg en dienstverlening met ons deelt.

Klacht

Helaas komt het ook wel eens voor dat een patiënt niet tevreden is over de dienstverlening.  Hiervoor is er binnen ons zelfstandig behandelcentrum een klachtenprocedure opgesteld.

Deze regeling gaat als volgt in zijn werk:

  • u kunt uw klacht schriftelijk, via post of email naar emailadres: info@zbcdeterp.nl, indienen.
  • u kunt uw klacht mondeling indienen. Dit doet u door bij de assistente een afspraak te maken met Dr. M.J.P. Schulten-Lukassen om uw klachten te bespreken.


Mocht dit niet tot een oplossing van de klacht leiden of bespreekt u de klacht liever met een onafhankelijk persoon dan kunnen wij een afspraak voor u inplannen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris onderzoekt de toedracht van de klacht en tracht te bemiddelen tussen klager en beklaagde. Dit betekent dat hij zal proberen de vertrouwensrelatie tussen de betrokkenen te herstellen, het gevoel van onvrede weg te nemen en tot een bevredigende oplossing te komen.

Als het gesprek met de klachtenfunctionaris voor u niet leidt tot een bevredigende oplossing dan heeft u de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie Zelfstandige Klinieken. Hieraan zijn wel kosten verbonden, namelijk € 52,50.

 

Heeft u vragen?

Stel hier uw vragen over onze diensten. Dit kan via onderstaand contactformulier. Wij zullen uw vraag z.s.m. in behandeling nemen en beantwoorden. Velden met * zijn verplicht.

Nieuwsbrief